Tästä on about 15 vuotta kun olen käyttänyt vuodatusta - lähdin litomaan kun kaikki kuvat hävisi ja kaikki blogikaveritkin lähti. Ja suoraan sanottuna älykin lähti siinä sivussa 🤦‍♀️ 

Nyt tuli tarve saada joku paikka johon purkaa ajatuksia, paikka jossa kukaan ei (toivottavasti) tunne mua, ei tule tuntemaankaan juttujen perusteella eli en kirjoita tänne mitään itsestäni enkä elämästäni, vaan pelkkiä ajatuksiani, niitä joita en voi enkä halua sanoa ääneen muille tai joilla en halua rasittaa muita - heitä joilla on ihan tarpeeksi ajattelelmista ja murehtimista omissa asioissa. 

Mun elämässä on oikeasti kaikki hyvin, olen oikeasti onnellinen,  joskus vaan tulee tarve purkaa ajatuksia niin, että joku "kuulee" ne - ehkä sanookin jotain. 

En kaipaa nipotusta enkä varsinkaan kommenttia "et sä noin voi ajatella". Voin. Mä todellakin voin ajatella, ja silloin kun olen jo kirjoittanut sen itsestäni ulos, olen ajatellut niin. Ei ole olemassa oikeita eikä vääriä tapoja, on vain ajatuksia. 
Mutta voidaan keskustella kirjoittamistani jutuista, asiallisesti, jooko? 

Tää vuodatuksen käyttäminen on pikkasen hakusessa, joten kärsivällisyyttä näin alussa, ken tänne eksyy ja ken luulee, että jutut kiinnostaa.