"Muistahan sinäkin käydä reippailemassa kun on näin hyvät kelit - aurinko paistaa ja on lämmintä"

Joo, muistaisin, kun ois joku kaveri, joka pitäis huolen, että pysyn tiellä; muistat sä, että multa saattaa lähteä äly sormia napsauttamalla ja että mä asun MAALLA?? Täällä ei oo kävelyteitä, enkä mä voi mennä mettään kun katson mä saatan eksyä jos multa lähtee äly? Jep. Google maps ei toimi tuolla keskellä mettää eikä se toimi enää tukkirekankaan alla kovin hyvin. 

"Puuharikasta pääsiäistä" 

Voi tsiisus! 
Mä tiedän, mun perse ON LEVEÄ ja mulla on huono kunto ja mä ole hel..tin laiska, mutta Mäkkärin mainosta siteeraten
"jättäisittekö mut ja mun eväät rauhaan". Eli jättäisittekö mut ja mun tekemiset rauhaan??

Mä arvostan suuresti sitä, että ystävät pitää musta huolta; on tukena ja turvana, mutta mä inhoan sitä, kun mua, lähes kuuskymppistä naisihmistä neuvotaan ulkoilemaan, liikkumaan, PUUHAILEMAAN, kas kun ei vielä kehoteta sänkyhommiinkin. 

Ikää kohta 60 vee ja avioliittoa kohta 40 vee, mä luulen jo osaavani ja tietäväni mitä mun pitää milloinkin tehdä.
Vaikken ruokaa saakaan tässä huushollissa tehdä, siihen on omat syynsä (pari läheltä piti tilannetta tulipalon kanssa), niin mä hoidan kyllä monta muuta asiaa täällä. 
Ja mä osaan käyttää montaa sellaista TYÖKALUA mitä pitkillä kynsillä ja ripsillä varustetut vanhemmatkaan naiset ei osaa käyttää. Jopa vasaraa, sahaa ja kirvestä ;) Ja montaa montaa muuta...

Mun ei tarvi laittaa ripsiväriä kauppareissulle - mä voin mennä kauppaan verkkareissa ja Reinoissa, ja mä voin istua pihalla tasapersein sutimassa puunsuojaa milloin mihinkin, tai niin että ohi ajava naapuri voi sanoa ukolle, että "muijas oli pihalla, tunsin perseestä"

Mä lähden mielelläni kävelylenkille, jos rouva kaikentietävä tulee 150 kilsan päästä mun kaveriks kolme kertaa viikossa.
Mutta kyllähän mä pärjään, kun mä oon niin NUORI. Niin paljon nuorempi. 

Meinasin sanoa sori, mutta tulin toisiin aatoksiin. Miks ihmeessä. Tää on mun blogi, ja jos tää jostain syystä poistetaan, niin anti mennä vaan. Tulipahan purettua taas ajatukset, jotka yksi ja ainoa viesti voi synnyttää. 

 

PUUHArikasta pääsiäistä vaan teillekin!
Puuhatkaa ihan mitä mieleen juolahtaa... :D